Opgelost door VidaXL.nl: Salontafel besteld, betaald maar NOOIT gekregen. Contact met bedrijf is: ONMOGELIJK

H. Pijman

Ik heb een Salontafel besteld twv 135,99 en deze zou binnen 3 dagen geleverd worden. Ik kreeg een mail op 16 januari dat de bestelling in goede orde was ontvangen. Echter op 17 januari zeiden ze dat de tafel die dag op verzending ging. Het is nu 5-2-2019, en ik heb al diverse keren gemaild en gebeld (dit laatste wordt er bij verteld: vanwege een verbetering van ons systeem zijn wij vandaag niet in staat om u te woord te staan...) maar helaas... ik krijg sterk de indruk dat ik in de maling ben genomen. kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Mvgr,H

De tafel bezorgen waar ik voor betaald heb!

VidaXL.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

H. Pijman
Oprechte excuses mail gehad. Ivm extreme drukte liepen ze achter met de mail verwerking. Salon tafel was er alsnog binnen paar dagen!👍🏻

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?