Opgelost door VidaXL.nl: Slecht product, bedroevende service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 371790
Gebruiker
Patriciaatje89
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Tuinset gekocht, levering was bedroevend, foutieve info en niet nagekomen afspraken. Annulering wilden ze niet doen, ook al was de set nog niet geleverd. Na ophalen blijkt, de set is scheef, latjes niet goed gezaagd, boorgaten op de verkeerde plekken, splinters en zwarte vlekken op de set, geen beschrijving erbij. Zelf vast moeten zetten met lijm en extra schroeven zodat de boel niet uit elkaar viel. Ze weigeren de set op te halen omdat ik hem niet meer uit elkaar kan halen, vergoeding kan ik krijgen, 30 euro op een set van 400. Te belachelijk voor woorden. Medewerkers zijn onbeschoft, lezen niet, gaan inhoudelijk nergens op in en weigeren te helpen.

De oplossing

Een deugdelijke vergoeding zodat ik de set zelf kan opknappen. Ophalen en set vervangen mag ook, maar dan mogen ze zelf de oude uit elkaar halen en de nieuwe in elkaar zetten. Mijn rug is nog kapot van de eerste keer, ga het niet nogmaals doen.

4 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, omdat ik dit graag voor u wil oplossen.
    U mag mij altijd terug bellen.
    Ik ben vandaag tot 16:00 te bereiken.

    En anders probeer ik het een andere keer nog eens.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / webcare team
  2. Auteur
    Patriciaatje89
    Datum
    Inmiddels nog steeds geen contact gehad, ik werk namelijk gewoon tijdens kantoortijden, graag buiten kantoortijden of per mail contact
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Patricia,

    Ik heb je een mail gestuurd hierover.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  4. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Patricia,

    Zoals besproken zijn we tot een oplossing gekomen.

    Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patriciaatje89
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb een nette vergoeding gekregen, erg jammer dat dit niet via de gewone klantenservice kon en dat ik ruim 2 maanden bezig ben geweest om dit opgelost te krijgen.....
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen