Opgelost door VidaXL.nl: Slecht product, bedroevende service

content Opgelost
Patriciaatje89

Tuinset gekocht, levering was bedroevend, foutieve info en niet nagekomen afspraken. Annulering wilden ze niet doen, ook al was de set nog niet geleverd. Na ophalen blijkt, de set is scheef, latjes niet goed gezaagd, boorgaten op de verkeerde plekken, splinters en zwarte vlekken op de set, geen beschrijving erbij. Zelf vast moeten zetten met lijm en extra schroeven zodat de boel niet uit elkaar viel. Ze weigeren de set op te halen omdat ik hem niet meer uit elkaar kan halen, vergoeding kan ik krijgen, 30 euro op een set van 400. Te belachelijk voor woorden. Medewerkers zijn onbeschoft, lezen niet, gaan inhoudelijk nergens op in en weigeren te helpen.

Een deugdelijke vergoeding zodat ik de set zelf kan opknappen. Ophalen en set vervangen mag ook, maar dan mogen ze zelf de oude uit elkaar halen en de nieuwe in elkaar zetten. Mijn rug is nog kapot van de eerste keer, ga het niet nogmaals doen.

Beste Klant,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, omdat ik dit graag voor u wil oplossen.
    U mag mij altijd terug bellen.
    Ik ben vandaag tot 16:00 te bereiken.

En anders probeer ik het een andere keer nog eens.

Simone / vidaXL / webcare team
    Patriciaatje89
    Inmiddels nog steeds geen contact gehad, ik werk namelijk gewoon tijdens kantoortijden, graag buiten kantoortijden of per mail contact
    Beste Patricia,

Ik heb je een mail gestuurd hierover.

Simone / vidaXL / Webcare Team
    Beste Patricia,

Zoals besproken zijn we tot een oplossing gekomen.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Simone / vidaXL / Webcare Team

Patriciaatje89
Heb een nette vergoeding gekregen, erg jammer dat dit niet via de gewone klantenservice kon en dat ik ruim 2 maanden bezig ben geweest om dit opgelost te krijgen.....

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?