Klacht VidaXL.nl: Slechte bereikbaarheid en dus ook slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453972
Gebruiker
Sharon38
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit oplichters zijn moet vandaag ook een pakket van ontvangen dus ben benieuwd of het komt of dat het wel compleet is heel vaak gemailt geen reacties heel vreemd. Maar goed het gaat via klarna en ik betaal geen cent voordat ik mijn complete bestelling heb. En ik g maandag is even mijn rechtsbijstand erop zetten ik laat mij door geen enkel bedrijf oplichten!

De oplossing

ik wil fatsoenlijk contact en weten waar mijn bestelling is en geen gezeik met technische storingen en shit

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sharon38
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat er een defecte stoel is na 1 keer zitten en ik dus op een nieuwe stoel zit te wachten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen