Opgelost door VidaXL.nl: Slechte kwaliteit tuinset

Markiemark

Ik heb op 14-4-2016 een tuinset besteld. Deze heb ik op 18 April ontvangen. Na het uitpakken bleek het pakket beschadigd te zijn en na diversen stoelen in mekaar zetten blijkt de poten van de stoelen niet gelijk te zijn. Kortom erg slecht product. Na mijn mening een 2e hands pakket, sommige onderdelen waren ook niet ingepakt. melding gemaakt bij Vidaxl snelle response ze willen graag fotos hebben. Deze fotos zijn verstuurd, nu willen ze de kapotte onderdelen opnieuw versturen en moet ik een complete lijst invullen. Ik heb het recht binnen 14 dagen gratis te retourneren dit wordt ook op hun website gemeld. Na diversen mails heen en weer ben ik nog steeds niks opgeschoten. Ik wil dit pakket retourneren en mijn geld terug. De set is gewoon te slecht helaas.

Retourneren en geld terug.

VidaXL.nl
    Beste Mark,
    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service en producten te beoordelen.
    We betreuren dat bij uw bestelling problemen vernomen zijn, na in contact te zijn geweest met onze klantenservice hopen wij dat uw probleem verholpen is.
    VidaXL Klantenservice
    VidaXL.nl
    Beste Markie Mark,
    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service en producten te beoordelen.
    VidaXL Klantenservice
    Markiemark
    Ik heb het bedrag terug gekregen. Dank

Markiemark

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?