Opgelost door VidaXL.nl: Slechte levertijd. Onduidelijke communicatie
Details
Klacht
9 augustus een veiling ‘gewonnen’. Direct betaald. Vervolgens weken wachten op bevestiging versturen. Excuus van Vida: ‘ja, wordt in ons magazijn op volledigheid gecontroleerd, komt er zsm aan’. Zou in twee zendingen worden verstuurd. Inmiddels 1 levering gehad. Gemaild met vida. Antwoord ‘Geef maar aan welke onderdelen missen’. Vijf! verschillende mensen die mij een standaardmail sturen... Erop gewezen dat een van de twee leveringen nog zoek is. Daarna bericht dat de levering nogal zwaar is. Ja en? Nu al twee keer een bevestiging gekregen dat order klaar is om te versturen.... Schiet niet op. Beloven levertijd van 3 dagen en we zijn nu ruim drie weken onderweg en nog niets....Gewenste oplossing
Dat zij nakijken wat er aan de hand is en gewoon leveren. Die klantenservice is een lachertje!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.