Opgelost door VidaXL.nl: Slechte levertijd. Onduidelijke communicatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 387244
Gebruiker
Tejo
Datum
14 reacties

Details

Klacht

9 augustus een veiling ‘gewonnen’. Direct betaald. Vervolgens weken wachten op bevestiging versturen. Excuus van Vida: ‘ja, wordt in ons magazijn op volledigheid gecontroleerd, komt er zsm aan’. Zou in twee zendingen worden verstuurd. Inmiddels 1 levering gehad. Gemaild met vida. Antwoord ‘Geef maar aan welke onderdelen missen’. Vijf! verschillende mensen die mij een standaardmail sturen... Erop gewezen dat een van de twee leveringen nog zoek is. Daarna bericht dat de levering nogal zwaar is. Ja en? Nu al twee keer een bevestiging gekregen dat order klaar is om te versturen.... Schiet niet op. Beloven levertijd van 3 dagen en we zijn nu ruim drie weken onderweg en nog niets....

Gewenste oplossing

Dat zij nakijken wat er aan de hand is en gewoon leveren. Die klantenservice is een lachertje!
Geboden oplossing
Artikelen zijn geleverd. Heel tevreden over het contact met Simone van het Webcare team.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

14 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste T. Engels,

    Na aanleiding van je review heb ik je gister gebeld.
    Helaas kreeg ik je niet aan de lijn.

    Ik zal het vandaag nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet.

    Simone / vidaXL / Webcare Team
  2. Auteur
    Tejo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Theo,

    Klopt ik zie het nu inderdaad.

    Je hoort van mij.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  4. Auteur
    Tejo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Theo,

    Bedankt voor je bericht.
    Het klopt inderdaad dat het de rest van de zending is die ze komen brengen.

    Ik neem later vandaag even contact met je op om te controleren of alles nu binnen is.

    Je hoort van mij.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  6. Auteur
    Tejo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Theo,

    Wat vervelend dat ze je gebeld hebben om aan te geven dat ze komen, en vervolgens niks laten weten.
    Ik ga vandaag even met de transponteur bellen.

    Ik laat je vandaag wat weten.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  8. Auteur
    Tejo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Theo,

    Oke super! Dan neem ik maandag later op de dag contact met je op hierover.

    Ik wens jou ook een fijn weekend.'

    Tot maandag.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  10. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Theo,

    Ik heb je zojuist gebeld, helaas kreeg ik je niet aan de lijn.
    Heb je het pakket toevallig al binnen gekregen?

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  11. Auteur
    Tejo
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  12. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Hallo Theo,

    Fijn dat je iniedergeval al het hout binnen hebt.
    Als je mij zou kunnen laten weten wat je nog mist zal ik het gelijk voor je bestellen.

    Vervelend dat deze zending niet compleet is.

    Ik hoor graag van je.

    Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Wij zullen ook met een compensatie komen voor hoe het verlopen is.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

  13. Auteur
    Tejo
    Datum
    Hallo Simone,
    Ik heb alles even goed nader bekeken. Klimnet en touwladder zaten verstopt, maar zijn dus wel geleverd. Het hout ziet er compleet uit. Of het daadwerkelijk compleet is kan ik pas beoordelen als ik aan het monteren ga. Mocht er nog iets ontbreken, zal ik mij dan weer bij je melden?
    Ik wil je in ieder geval ontzettend bedanken voor je inzet en het resultaat! Top! Daar kan menig klantenservice een voorbeeld aan nemen, inclusief het team bij Vida die de standaardmailtjes verstuurd. Daar lijkt mij qua klantcontact en service nog veel te winnen.
    Maar jij hebt het goedgemaakt!
    Dank en groet,
    Theo
  14. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Theo,

    Wat fijn om te horen dat het toch erbij geleverd is.
    Mocht er toch wat ontbreken, kun je mij altijd even een berichtje sturen en dan zorg ik dat het geleverd wordt.

    Graag gedaan!
    Ik ben blij dat je tevreden bent met de service die ik je verleend heb.

    Ik wens je nog een fijne dag.


    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen