Klacht VidaXL.nl: Slechte plek in product

sad Niet opgelost
L.V

ik heb 4 mei j.l twee acacia ligbedjes gekocht. En 23 juni ging hij stuk. Ik ben er met mijn 72 kilo doorgezakt omdat hij is spleten rondom een noest in het hout ik probeer ze te bellen maar de tel ligt er nu al bijna 14 dagen uit bij hun. 23 juni een mail met foto gestuurd. Een automatisch antwoord krijg je dan. Nog maar 3 mail gestuurd met de vraag hoe het ermee staat. Maar je krijg steeds het automatische antwoord. Ik baal hier vreselijk van dat ze niet te bereiken zijn. overigens ik doe dit nooit op zo'n manier. Maar ik heb nu geen andere keus. Omdat ze niet bereikbaar zijn

ik zou graag een nieuwe krijgen. Want op deze kan ik niet meer liggen. En vind 6 weken plezier van het product maar erg kort daar is de prijs niet naar.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

L.V
Mijn kapotte product terug sturen. Maar aangezien alles bij vidal xl moeizaam gaat durf ik mijn kapotte ligbed van 150 euro niet terug te sturen voordat ik een nieuwe heb ontvangen. Ik lees teveel slechte berichten nu over het bedrijf. Zou trouwens ook niet weten hoe ik het terug moet sturen. Zou niet weten hoe ik aan zo'n grote doos moet komen. Mijn voorstel aan hun was dan okk...als jullie een nieuwe leveren haal ik die van mij weeruit elkaar en doe hem in die doos retour. Maar helaas zoals een maand geleden GEEN reactie. Zo jammer dit!!!!

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?