Klacht VidaXL.nl: Slechte producten!

Leendert2019

26-03-2019 een bank besteld op vidaxl, ten eerste kwam de bank te laat en in allemaal verschillende dozen die kapot waren. Wij hadden de bank besteld voor onze charlet, wij hebben er nu 2 keer opgezeten en hij is nu al kapot heel de bodem zakt bij allebei de kanten in elkaar en breekt stuk voor stuk af! Helaas is vidaxl elke keer te bereiken (elke keer hoor je dat ze het contact aan het verbeteren zijn) na 2 keer op een bank zitten die doorzakt en ze durven daar wel 513 euro voor te vragen schandalig!

Graag ons geld terug of hier en gedeelte van, een nieuwe bank van deze kwaliteit hoeven we zeker niet!

Leendert2019
    Helaas nog steeds geen reactie van VidaXL, net zoals ze nooit reageren op telefonisch contact!
    VidaXL.nl
    Beste Klant,

Ik heb u zojuist gebeld.
    Helaas kreeg ik geen gehoor.
    Zou u mij kunnen terug bellen? Ik wil dit graag voor u oplossen.

Ik hoor graag van u.

Simone / vidaXL / Webcare Team
    VidaXL.nl
    Beste Leendert2019,

Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen.

Mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden :)

Marina/ vidaXL Webcare Team

Leendert2019
Uiteindelijke oplossing Gebeld, moest foto’s sturen.. ben uiteindelijk weer terug gebeld en als ik al het geld terug wil krijgen moet ik een bank van bijna 4 bij 3 meter in een doos terug gaan sturen en alles zelf betalen en een positieve feedback plaatsen anders krijg ik niet het volledige bedrag terug , vind het schandalig! Ik kan 100 euro terug krijgen als ik de bank niet op kan sturen maar ook met een goede feedback! Ik heb weer terug gemaild maar krijg nu geen reactie meer ik kan helaas niet altijd opnemen en via mail word nergens op gereageerd