Klacht VidaXL.nl: Slechte service en nog slechter product
Details
De klacht
Een hangend toilet besteld bij Vidaxl voor de verbouwing. Door uitloop van werkzaamheden systeem en toilet pas later kunnen laten plaatsen door de aannemer. Het hele systeem deugt van geen kanten, lekkage als gevolg en op geen enkele manier goed werkend te krijgen, zonder dat het lekt danwel de knoppen eraf vallen. Wat een slechte kwailteit. Hebben een nieuwe toiletpot opgestuurd, welke na enige aanpassing aangesloten kon worden. Het systeem voor het ophangen moest door de aannemer met ijzerdraad vastgemaakt worden, anders kon het niet eens. Echt verscrikkelijk slechte kwaliteit. Gevolg is dat ik een heel nieuw systeem kan gaan aanschaffen á raison van € 300,- en daarbij nog nieuwe tegels moet kopen van de wand en de aannemer moet gaan betalen voor deze werkzaamheden. Dit alles omdat VIDAXL zeer slechte kwaliteit heeft geleverd.Contact gehad met de klantenservice: Reactie:
EEN COMPENSATIE VAN € 20,- of VERVANGENDE ONDERDELEN...!!!!!
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind het ronduit schandalig dat je zulke waardeloze producten levert en vervolgens de klant laat barsten.
DIT IS DE REINSTE OPLICHTING.
De oplossing
Voldoende compensatie aangaande materiaal en uren aannemer. Levering van een deugdelijk systeem van bv Geberit zou al heel wat zijnDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.