Klacht VidaXL.nl: Slechte service en nog slechter product

Klachtnummer
# 292917
Gebruiker
DennisPauk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een hangend toilet besteld bij Vidaxl voor de verbouwing. Door uitloop van werkzaamheden systeem en toilet pas later kunnen laten plaatsen door de aannemer. Het hele systeem deugt van geen kanten, lekkage als gevolg en op geen enkele manier goed werkend te krijgen, zonder dat het lekt danwel de knoppen eraf vallen. Wat een slechte kwailteit. Hebben een nieuwe toiletpot opgestuurd, welke na enige aanpassing aangesloten kon worden. Het systeem voor het ophangen moest door de aannemer met ijzerdraad vastgemaakt worden, anders kon het niet eens. Echt verscrikkelijk slechte kwaliteit. Gevolg is dat ik een heel nieuw systeem kan gaan aanschaffen á raison van € 300,- en daarbij nog nieuwe tegels moet kopen van de wand en de aannemer moet gaan betalen voor deze werkzaamheden. Dit alles omdat VIDAXL zeer slechte kwaliteit heeft geleverd.

Contact gehad met de klantenservice: Reactie:

EEN COMPENSATIE VAN € 20,- of VERVANGENDE ONDERDELEN...!!!!!

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind het ronduit schandalig dat je zulke waardeloze producten levert en vervolgens de klant laat barsten.

DIT IS DE REINSTE OPLICHTING.

De oplossing

Voldoende compensatie aangaande materiaal en uren aannemer. Levering van een deugdelijk systeem van bv Geberit zou al heel wat zijn

2 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste heer Gomersbach,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het hangend toilet. Hierdoor heeft u enige schade opgelopen.Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses voor aan.

    Zojuist hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken maar kregen helaas geen gehoor.Wij zullen u een e-mail toesturen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.Graag vernemen wij van u een reactie waarin u aangeeft wanner wij u telefonisch kunnen bereiken,

    Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Team vidaXL
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact bericht ik u.

    Zoals telefonisch met u besproken heeft u aangegeven akkoord te willen gaan met onze aangeboden compensatie. Dit aan de hand van een gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag.

    Wij hebben onze financiële afdeling opdracht gegeven om dit zo snel mogelijk in orde te maken. Naar verwachting zal het binnen 2 tot 4 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening dat het is overgemaakt.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben gëinformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.

    Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.
    Wij wensen u nog een prettige dag!

    Met vriendelijke groet,

    Team vidaXL

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen