Klacht VidaXL.nl: Slechte service retourneren

Nal

Op 17 april heb ik een overkapping besteld van 170 cm breed en 2 meter hoog van 272 euro. In het begin kreeg ik geen updates over wanneer het geleverd zou worden dus dit was maar afwachten. Madat deze geleverd werd hebben we de 4 pakketten uit het plastic gehaald en gezien dat het ontvangen pakket geen 2 meter hoog is.  Ik heb per mail contact opgenomen met de vraag hoe ik deze kan retourneren. Na langer dan een week kreeg ik een mail terug dat er eventueel 27 euro (!!!) vergoed kan worden of anders moest ik laten weten of ik het alsnog wilde retourneren. Ik heb terug gestuurd pf dit een typ fout was.hier heb ik geen antwoord op gekregen.  Daarna heb ik een instructie gekregen dat ik het huisje in vier (originele) verpakkingen moet verpakken en een afspraak moet maken met de ophaaldienst. Ik heb wederom een mail gestuurd dat het plastic waarin de pakketten geleverd zijn kapot zijn anders hadden we ook niet kunnen zien dat het huisje te laag was. En op welke manier er een afspraak gemaakt kan worden met een ophaaldienst. Op deze mail heb ik wederom geen antwoord gekregen.  Tenslotte zit ik nu met een verkeerd formaat overkapping vsm 272 euro.  De klantenservice is niet bereikbereikbaar en als je em mail terug krijgt krijg je antwoord op de helft van je vragen.  Der ophaaldienst is nergens te vinden en dan krijg je een aanbod van 27 euro vergoeding

Ik wil graag dat iemand een oplossing bedenkt en bereikbaar is voor vragen.
Daarnaast wil ik een vergoeding als ik toch het gekregen huisje ga gebruiken.

VidaXL.nl
    Beste Nal,

Ik heb je net proberen te bellen maar je was helaas niet bereikbaar. Zou je kunnen laten weten of het allemaal opgelost is?

Alvast bedankt en wens je een fijne dag.

Marina

Nal
Na meerdere keren aangegeven te hebben dat ik graag een manier wil horen hoe ik de 4 paletten terug kan sturen ( want het was on plastic verpakt en dus gescheurd bij het openmaken. ) en een adres waar ik het naar toe kon sturen kreeg ik geen antwoord op. Uiteindelijk heb ik maar gezegd laat maar zitten en stuur de vergoeding ( een onzin bedrag van 27 euro op een huisje van 282 euro) maar. Ook deze compensatie heb ok noet gekregen Ik zit dus nu met een nutteloos te klein huisje dat ik nergens kwijt kan, de vergoeding heb ik niet gekregen en niemand is te bereiken om hierover te spreken. Heel slecht allemaal

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?