Klacht VidaXL.nl: Slechte service

Gebruiker1540909420

Tuinset besteld. Levertijd 3 werkdagen. Echter pakket pas na 5 werkdagen op vrijdag geleverd. En op zaterdag tweede deel van tuinset. Op maandag bericht ontvangen dat dinsdag geleverd zou worden. Vidaxl heeft niet overgedragen aan de vervoerder. Hierdoor dinsdag vrij genomen a €86.75, maar ook vrijdag vrij moeten nemen a 48 euro. En zaterdag thuis moeten blijven. Op Facebook door bedrijf geblokkeerd, hier dus geen contact meer te krijgen.

Slechte kwaliteit ook nog eens dus echt een complete aanfluiting! Vidaxl voor ons nooit maar dan ook nooit meer!

Minimaal mijn dagen terugbetaald a €134, - of 10 procent van aankoopbedrag en de verzendkosten terug!

Gebruiker1540909420
    Het heeft een hoop voeten in de aarde gehad, maar ik heb reactie per mail! Ik wacht vrijdag af.
    VidaXL.nl
    Beste Gebruiker1540909420,

Wij zien dat de vervoerder op 8 mei het pakket op komt halen. Zou je ons kunnen laten weten als dit gebeurd is, dan kunnen wij de terugbetaling verwerken in ons systeem.

Fijne dag!

Marina
    Gebruiker1540909420
    Wederom komen jullie je woord en afspraken niet na!
    VidaXL.nl
    Beste Klant,

Excuses voor de late reactie. Is alles opgelost voor je?

We horen het graag!

Jihad
    Gebruiker1540909420
    Het geld is uitbetaald, echter de 3.5 vrije dag die ik heb moeten opnemen door jullie foutieve info niet. Deze dienen nog vergoed te worden en hiervoor is inmiddels een advocaat ingeschakeld!

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?