Klacht VidaXL.nl: Slechte service

Klachtnummer
# 377235
Gebruiker
Cheshala
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Product gekocht wat niet compleet was. 30 juni hier contact over opgenomen. Producten zouden opgestuurd worden kon 5 werkdagen duren. 4 juli bericht gehad dat ze opdracht hadden gegeven de producten te versturen. Dit kon 7 dagen duren. Nu 11 juli nog geen eens bericht dat het Ć¼berhaupt verstuurd is. Na meerdere mails dat ik het echt voor 12 juli binnen moet hebben ivm vakantie en ik het product op mijn vakantieadres nodig heb krijg ik steeds zelfde mails terug. Ik wil dat er hier iets aan gedaan wordt. Slechte service

De oplossing

Zorgen dat de ontbrekende onderdelen voor ik op vakantie ga 13 juli binnen heb

3 reacties

  1. Auteur
    Cheshala
    Datum
    En nu week later nog steeds niks ontvangen. Heb er nu ook niks meer aan aangezien ik het nodig had tijdens mijn vakantie. Wat een servicešŸ˜”šŸ˜”
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste M Vink,

    Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen na aanleiding van je review.
    Ik zou graag met je in contact willen komen.

    Zou je mij kunnen terug bellen?

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / webcare Team
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Ria,

    Mijn excuses dat ik u gebeld heb tijdens vakantie.
    Ik heb zojuist uw order erbij gepakt en zag dat de onderdelen eindelijk geleverd zijn.
    Ik zou dan ook nog graag met u telefonisch hierover contact willen hebben om een compensatie aan te bieden.

    Ik hoor graag van u.
    En ik wens u nog een fijne vakantie.

    Met vriendelijke groet,
    Simone vidaXL Webcare Team

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen