Klacht VidaXL.nl: Slechte service

Klachtnummer
# 443536
Gebruiker
Monique
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Slechte klantenservice die niet bereikbaar is. Nu wordt Covid-19 als excuus gebruikt. Ik heb vai mijn account een retour van een artikel opgegeven. Geen reactie via mail of telefonisch.

De oplossing

Dat zij contact opnemen over het retour proces en het geld terug storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

7 reacties

  1. Auteur
    Monique
    Datum
    Klacht nog niet opgelost!
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    Wel contact, pakket wordt als het goed is vandaag opgehaald.
  3. Auteur
    Monique
    Datum
    Pakket is opgehaald maar nog geen geld retour.
  4. Auteur
    Monique
    Datum
    Nog steeds geen retour betaling ontvangen! Als ik hen mail, krijg ik als antwoord terug dat het hen oprecht spijt maar dat ze de betaling in werking gaan zetten. Pakket is op 22 mei opgehaald!
  5. Auteur
    Monique
    Datum
    Klacht is opgelost!
  6. Auteur
    Monique
    Datum
    Opgelost!
  7. Auteur
    Monique
    Datum
    Opgelost!

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen