Opgelost door VidaXL.nl: spullen niet geleverd na 2 maanden

sad Opgelost
Stefan

Spullen besteld op 24 mei en wacht nu 2 maanden later nog terwijl de levertijd 3 werkdagen was. Diverse malen contact gehad en er wordt van alles beloofd maar ondertussen wacht ik nog steeds.

Spullen leveren en compensatie
Uiteindelijk alsnog geleverd en voor de extra waarde op de voucher een set badhanddoeken besteld.

VidaXL.nl
    Beste Stefan,

Bedankt voor je tijd vandaag.

Ik neem morgen even contact met je op hierover.

Ik wens je een fijne avond.

Simone / vidaXL / Webcare Team
    Stefan
    Wel vreemd dat je het mechanisme van een klacht plaatsen moet gebruiken om iemand bij VidaXL serieus naar dit probleem te laten kijken. Er is al veelvuldig met hun eigen klantenservice contact geweest de afgelopen 2 maanden. We wachten nog even af...
    Stefan
    Update: Simone van Webcare Team heb ik nu een paar keer gesproken. Mijn kussens staan in het systeem 'klaar voor verzenden' maar op een of andere manier komt het niet bij de bezorgdienst. Er is afgesproken dat ik een voucher code krijg. Ik moet dan opnieuw de kussens bestellen en kan dan die code gebruiken waarmee het bedrag dan weg moet vallen. De voucher code zou ik vandaag ontvangen. Daar wacht ik nu nog op.
    VidaXL.nl
    Beste S. van Broekhoven,

Als het goed is moet je de voucher ontvangen hebben.
    Mocht je deze niet in je inbox ontvangen hebben, kan het zijn dat deze in de spam terecht komt.

Ik hoor graag van je.

Simone / vidaXL / Webcare Team
    Stefan
    Ik heb een voucher ontvangen zodat ik mijn eerdere bestelling opnieuw kon doen. Het bedrag op de voucher was hoger dan het aankoopbedrag ter compensatie zodat ik iets extra kon bestellen . Ik wacht nu op de levering van de kussens
    Stefan
    Vandaag zijn de kussens geleverd. Eindelijk. Eerste bestelling was 24 mei voor de zomer en 6 augustus kunnen de kussens op de tuinbank. Jammer dat het via deze site moest lopen aangezien ik eerder al contact had met vidaxl. Dank aan het webcare team, Simone was aardig en behulpzaam. Het is jammer dat het logisitieke process zo problematisch is en dat het webcare achteraf moet proberen de boel recht te trekken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?