Klacht VidaXL.nl: Stuurt onvolledige( wel betaalde producten )en maken beloftes die ze niet waar kunnen maken.

Klachtnummer
# 371110
Gebruiker
gigantischontevredenklant
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sturen onvolledige producten die wel volledig betaald zijn, negeren e-mails mbt terugbetaling. Koop hier voor uw eigen bestwil niks want je krijgt 100% zeker problemen. Ik zit nu nog met een halve bank te kijken die wel volledig betaald is.. Dit duurt al weken. Nu ben ik er helemaal klaar mee en heb gezegd dat ik mijn geld terug wil en dat ze de halve bank mogen komen ophalen want ik ben niet van plan ook de verzending te gaan betalen reageren ze gewoon niet meer. Al met al al weken aan het lijntje gehouden met allerlei smoesjes en toezeggingen en zit met half lege handen te kijken.

De oplossing

Geld terug overmaken binnen 3dagen en halve bank komen halen.

5 reacties

  1. Auteur
    gigantischontevredenklant
    Datum
    De klacht gaat omtrent order: 31101739224
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste B vn Rooij,

    Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, ivm de review die je geplaats hebt.
    Helaas kreeg ik je niet aan de telefoon.
    Ik vind het erg vervelend hoe het allemaal verloopt wat betreft je bestelling.
    En zou dit dan ook graag voor je willen oplossen.

    Zou je mij kunnen terug bellen?
    Dan kan vandaag tot 16:00 en anders probeer ik het maandag nog eens.

    Ik wens je alvast een fijn weekend.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  3. Auteur
    gigantischontevredenklant
    Datum
    U kunt mij vandaag telefonisch bereiken.

  4. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Ik heb u zojuist gebeld.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team
  5. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Bedankt voor uw tijd vandaag.
    Zoals besproken wordt het opgelost.
    Onze excuses voor hoe het verlopen is.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare Team

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen