Opgelost door VidaXL.nl: Te vroeg, niet compleet, geen reactie

Roos

Ik wilde een loungeset bestellen bij VidaXL. Aangezien ik vrijdag en zaterdag vrij was, wilde ik het graag op een van deze dagen bestellen.
Hiervoor speciaal gebeld wanneer ik het dan moest bestellen en er werd mij verteld woensdag voor 17.00 uur. Dit gedaan. Vervolgens kwam mijn bestelling aan op donderdag, terwijl ik niet thuis was. De grote/zware doos kwam terecht bij m'n buurvrouw van 82, en dit wilde ik juist voorkomen. Een snelle levering is prima, maar hou je wel aan de tijd die er voor op staat, mensen houden hier rekening mee.
Vervolgens de doos uitgepakt, wat bleek.. Het was totaal niet compleet! Nog niet eens de helft was binnen. Hierover gebeld en ze stuurde mij per mail een onderdelen lijst wat een verkeerde onderdelenlijst bleek te zijn. Nogmaals gebeld en opnieuw een onderdelenlijst toegestuurd gekregen, dit keer de goede.
Gelijk terug gestuurd wat er allemaal ontbreekte, maar hier geen reactie op gehad.
Ik heb nu dus geen idee wanneer de rest binnen komt?!?

Graag een reactie op mijn mail van de onderdelen lijst, en graag wanneer ik de ontbrekende spullen kan verwachten.

VidaXL.nl
    Beste mevrouw Walrave,Wij hebben uw klacht ontvangen en per e-mail zijn we met u in contact gekomen. Wij hopen de klachten zo snel mogelijk afgerond te krijgen en u te voorzien naar de leveringswensen.Met vriendelijk groet,VidaXL klantenservice
    Roos
    Goed afgehandeld, als het goed is ontvang ik het product deze week

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?