Klacht VidaXL.nl: Tuinpaviljoen Treviso na 1 dag al compleet geruïneerd

Benno

Op 25-07-2015 hebben wij bij Vida XL het Tuinpaviljoen Treviso 3 x 4 m besteld.
Deze kregen wij ook keurig netjes geleverd. Dezelfde avond hebben wij dit paviljoen opgezet, maar tijdens het opzetten bleek al dat het niet hele stevige kwaliteit was.
De volgende dag lopen wij de tuin in en wat ligt daar tot onze verbazing half bij de buren over de schutting .. inderdaad ons paviljoen. Tijdens de afgelopen storm is onze andere tent de lucht in gegaan, dus u snapt waarschijnlijk ons verdriet. 2 x in 1 week :'(
Wij hebben contact gehad met Vida XL, maar alles dat door weersomstandigheden komt wordt niet vergoed, ga maar naar je verzekering.
Contact gehad met de verzekering en die vergoed dus ook niks. 150,- compleet weg.

Enige tijd geleden hebben wij hetzelfde probleem gehad met een tuinkas, gebeld, foto's gestuurd en zonder enig probleem kregen wij gewoon ons geld terug.

Vida XL garandeerde ons jarenlang plezier van dit paviljoen, nou ons plezier heeft een avondje geduurd. De foto's zijn toegestuurd waarin aantoonbaar is dat dit probleem ons totaal niet te verwijten is. Ik hoop op enig begrip en een nette oplossing vanuit Vida XL

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?