Opgelost door VidaXL.nl: tuinstoelen vallen binnen enkele maanden uit elkaar

content Opgelost
Ruud 1961

5 maanden geleden set van 4 tuinstoelen gekocht.
Binnen 4 maanden vallen 2 stoelen uit elkaar.
Vidaxl kan/wil ze niet repareren of vervangen of de verkoop prijs vergoeden, ze willen deze stoelen wel vergoeden maar aan een half set heb ik niks en kan ze ook niet bij kopen
Nu begint de derde stoel ook slecht te worden en zal binnen kort ook uit elkaar vallen voor deze stoel willen ze in het geheel geen vergoeding geven.

Terug betaling aankoop bedrag aangezien de kwaliteit niet voldoet aan wat je vanhet produkt mag verwachten en aan 1 stoel heb ik ook niks.

VidaXL.nl
    Beste Ruud,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat uw tuinstoelen binnen een half jaar al mankementen vertonen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses voor aan.

Wij zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken en om te kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Wij wensen u alvast een fijn weekend!

Team vidaXL
    VidaXL.nl
    Beste Ruud,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact berichten wij u.

Zojuist hebben wij telefonisch contatc met u opgenomen en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Dit vinden wij fijn om te vernemen.

Hartelijk dank voor uw geduld en begrip en wensen u een fijn weekend!

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.

Team vidaXL

Ruud 1961
Mijn geld terug maar is tot op heden nog niet gedaan. Helaas weer de belofte niet nagekomen ben bang dat het een gebed zonder eind gaat worden.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?