Opgelost door VidaXL.nl: Uitermate slechte klanten service die niet wenst mee te denken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 397259
Gebruiker
Marries
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikel dat is ontvangen kan niet worden gemonteerd wegens slecht schroefgat, gevraagd naar alternatief maar dat wordt niet geleverd voordat ik foto's opstuur. Dat weiger ik daar er niets valt te zien aan het schroefgat en ik snel een oplossing wens, ik heb voorgestelt een nieuw artikel te versturen dan stuur ik het defect artikel retour. Dat is blijkbaar niet mogelijk wegens procedure vidaxl dus beroep ik me dan op 30 dagen proef periode om artikel terug te zenden.

De oplossing

Probleem snel oplossen zonder de vraag dat de klant veel tijd moet investeren in het proces.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?