Klacht VidaXL.nl: Verkeerde product geleverd en contact onmogelijk.

Gebruiker1540139544

Na heel lang wachten op mijn bestelling die eigenlijk binnen enkele dagen geleverd zou worden, werd na 5 weken een groot pakket geleverd waarin helaas niet inzat wat ik besteld had. Het pakket staat hier nu al weken in de weg omdat ik geen contact krijg met vidaxl. Telefonisch schijnen ze al heel lang niet bereikbaar te zijn en de chatfunctie werkt ook al weken niet. Ondertussen al 5 keer het klachtenformulier op de website ingevuld; dit is momenteel de enige manier van contact. Daarbij staat vermeld dat ze binnen 3 dagen contact opnemen. Maar niks nada noppes. Heb voor €100 besteld en enorm lang gewacht en zit nu al ook nog met grote doos die al een tijdje in de weg staat. En ik hoor na al mijn pogingen tot contact helemaal niks.

Zsm contact met mij opnemen en mijn bestelde product opnieuw naar mij toezenden. Of geld terug storten.

Gebruiker1540139544
    Daarnaast was de grote doos waarin het VERKEERDE product geleverd werd zwaar beschadigd geleverd. Deze doos viel bijna uit elkaar en er stond ook geen naam of sticker met mijn gegevens op.
    Gebruiker1540139544
    Ik zou graag willen dat alles zo snel mogelijk afgehandeld wordt door vidaxl. Het is al belachelijk dat je niet eens op een normale manier met ze in contact kan komen.
    Ondertussen heb ik eindelijk mijn bestelling ontvangen maar dit is van zo’n armoedige kwaliteit (én veel te laat!!) dat ik dit wil retourneren. Zie maar eens contact met ze te krijgen om dit voor elkaar te krijgen.
    Daarnaast is het andere pakket (wat niet voor mij bedoeld was) nog steeds niet opgehaald. Wederom wel bericht gekregen dat DPD dit afgelopen vrijdag dan echt zou komen ophalen. Er kon geen tijdvak gegeven worden. Omdat dit grote pakket al weken enorm in de weg staat, ben ik de hele dag thuis gebleven zodat dit eindelijk opgehaald kon worden. Niemand geweest, hele dag voor niks zitten wachten. Niemand bereikbaar natuurlijk.
    Daarnaast ontving ik wél berichten die aan totaal iemand anders in België gericht waren. Heel vreemd en ook privacy technisch niet netjes.
    Ik zit dus nu met 2 grote pakketten te kijken die beiden in de weg staan.
    Ik wil dat deze zo snel mogelijk opgehaald worden en ik mijn geld terugkrijg.
    VidaXL.nl
    Beste A. Stals,

Zou je ons van een andere datum kunnen voorzien? Dan proberen we het opnieuw in te plannen.

Alvast bedankt en wens je een fijne dag toe

Marina
    Gebruiker1540139544
    Kreeg zojuist een mailtje dat er vandaag een pakket wordt opgehaald door DPD. Geen idee of dit over beide pakketten gaat of alleen het verkeerd geleverde.
    Ik geef ze allebei mee als dat mogelijk en hoop dan zsm mijn geld terug te krijgen.
    Gebruiker1540139544
    Zojuist pakketservice hier geweest om pakket op te halen. Ik gaf aan dat ik 2 pakketten heb die terug moeten naar Vidaxl. Meneer gaf aan dat hij er maar 1 mocht meenemen. Omdat er DOOR VIDAXL NIET GECOMMUNICEERD WORDT weet ik dus niet om welk het pakket gaat die meneer kon meenemen. Dit is ZO FRUSTREREND!! Ik ben hier nu al zo’n 7 weken mee bezig en er is NIEMAND VAN VIDAXL die dit even gewoon kan oplossen! Schandalig! Wil dat pakket uit mijn huis en mijn geld terug!!
    Gebruiker1540139544
    Eergisteren een email gehad dat ik het pakket naar een pakketpunt kan brengen en heb daarbij een een retourlabel ontvangen. Maar als vidaXL even écht een keer naar de inhoud van de klacht of mijn pogingen tot contact hadden gekeken, dan zouden ze zien dat het om een groter pakket gaat. Ik heb dus WEDEROM een mail gestuurd aangezien ik NIET over een bestelbus of vrachtwagen beschik om dit pakket naar een pakketpunt te brengen. Natuurlijk geen reactie ontvangen. Om GEK van te worden. Zo schandalig!!
    Ondertussen speelt dit alles maanden en er is NIEMAND die de moeite heeft genomen om echt tot een oplossing met mij te komen.
    Het FOUT geleverde pakket komen ze WEL afhalen aan huis. En voor het andere pakket wat retour moet, zal ik dan een bestelbus moeten gaan huren? Ik dacht het niet!! REACTIE GRAAG!! EN EEN PASSENDE OPLOSSING.
    Gebruiker1540139544
    Ik heb ondertussen weer 2 mails gestuurd met de vraag hoe we dit kunnen oplossen. Het pakket is te groot voor in mijn auto en te zwaar. Het verkeerd geleverde pakket werd ook aan huis opgehaald. Ik heb gevraagd hoe we tot een retour kunnen komen, zeker na alle dingen die zijn mis gegaan de afgelopen maanden. Wederom 2 keer gemaild omdat dat de enige manier is om in “contact” te komen maar geen enkele reactie tot nu toe.
    VidaXL.nl
    BEste A. Stals,

Wij hebben zojuist jouw email beantwoord.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag.

Fijne dag!

Marina

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?