Opgelost door VidaXL.nl: VidaX laat niets meer van zich horen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 361085
Gebruiker
Veen103
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 3 april een bestelling van €197,91 voor tuinsproeiers geplaatst en betaald en kreeg bestelnr.31101723335.Ik heb gemaild, geen antwoord.Gebeld, men verhoogde om de 3 minuten steeds meer de wachttijd.Na 20 minuten opgehouden met wachten. Ook mijn account vertoonde opeens dat ik niets besteld had.

De oplossing

Contact opnemen

1 reactie

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste klant.

    Fijn om te horen dat het bedrag is gestort op uw rekening.
    Ik neem maandag even contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Simone / viaXL / webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Veen103
Datum
Uiteindelijke oplossing
zie hierboven
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen