Opgelost door VidaXL.nl: VidaXl doet maar wat en slechte communicatie

content Opgelost
J.S.A Borremans

Wat een bedrijf! Eerste bestelling voordat het bij mij was duurde lang. Dan werkt het artikel niet goed, vervangende onderdelen en correspondentie erg lang ( 2 weken) eindelijk vervangende onderdelen gekregen.
Nu met vertrouwen een tweede luifel gekocht, duurde 1 week. Doos aangebroken en kapot, onderdelen waren weg en als klap op de vuurpijl, verkeerde doek kleur. Veelvuldige correspondentie ,. mail en klantenservice via mail en chat, verschrikkelijk. Foto's opgestuurd ,maar werd niets meegedaan. Nu na weer weken ben ik het zat. Ik zal ook de buren informeren dat ze niets moeten bestellen, want in eerste instantie vonden ze de klemluifel een erg goed idee.

Per ommegaande een nieuw compleet klem luifel blauw-wit 3.50 met korting als compensatie voor alle ellende.

J.S.A Borremans
    Door niet te reageren naar de klant met een serieuze klacht ,geeft deze leverancier aan hoe serieus deze de klant neemt.
    J.S.A Borremans
    Vidaxl reageert niet. Reageert ook niet op mail. Via klantenservice werkt niet. Is buitenlands en vertaald alles slecht. Wacht nu al weken op reacties en of geld terug. Zeer slechte website.
    VidaXL.nl
    Beste,

Dank je wel voor het gesprek vandaag.

Zoals afgesproken neem ik binnen 3 werkdagen contact met je op.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Cynthia, vidaXL
    VidaXL.nl
    Beste J.S.A Borremans,

Bedankt voor je tijd.

Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen.

Mocht je nog vragen hebben, vernemen we deze graag.

Cynthia, vidaXL

J.S.A Borremans
Zoals mij is toegezegd en het feit dat alle problemen nu zijn opgelost door Vidaxl ben ik tevreden. Ik heb alsnog met de beloofde voucher alsnog een luifel besteld.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?