Opgelost door VidaXL.nl: VidaXl doet maar wat en slechte communicatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 473399
Gebruiker
J.S.A Borremans
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wat een bedrijf! Eerste bestelling voordat het bij mij was duurde lang. Dan werkt het artikel niet goed, vervangende onderdelen en correspondentie erg lang ( 2 weken) eindelijk vervangende onderdelen gekregen.
Nu met vertrouwen een tweede luifel gekocht, duurde 1 week. Doos aangebroken en kapot, onderdelen waren weg en als klap op de vuurpijl, verkeerde doek kleur. Veelvuldige correspondentie ,. mail en klantenservice via mail en chat, verschrikkelijk. Foto's opgestuurd ,maar werd niets meegedaan. Nu na weer weken ben ik het zat. Ik zal ook de buren informeren dat ze niets moeten bestellen, want in eerste instantie vonden ze de klemluifel een erg goed idee.

De oplossing

Per ommegaande een nieuw compleet klem luifel blauw-wit 3.50 met korting als compensatie voor alle ellende.

4 reacties

  1. Auteur
    J.S.A Borremans
    Datum
    Door niet te reageren naar de klant met een serieuze klacht ,geeft deze leverancier aan hoe serieus deze de klant neemt.
  2. Auteur
    J.S.A Borremans
    Datum
    Vidaxl reageert niet. Reageert ook niet op mail. Via klantenservice werkt niet. Is buitenlands en vertaald alles slecht. Wacht nu al weken op reacties en of geld terug. Zeer slechte website.
  3. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste,

    Dank je wel voor het gesprek vandaag.

    Zoals afgesproken neem ik binnen 3 werkdagen contact met je op.

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia, vidaXL
  4. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.S.A Borremans,

    Bedankt voor je tijd.

    Fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen.

    Mocht je nog vragen hebben, vernemen we deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Cynthia, vidaXL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.S.A Borremans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals mij is toegezegd en het feit dat alle problemen nu zijn opgelost door Vidaxl ben ik tevreden. Ik heb alsnog met de beloofde voucher alsnog een luifel besteld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen