Opgelost door VidaXL.nl: VidaXL houdt mij aan het lijntje en retourneert niet!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 456574
Gebruiker
Arjon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

11 juni heb ik een bed binnen gekregen van vidaXL. Bed functioneert niet. Boorgaten zijn verkeerd geboord door fabrikant, waardoor bed schreef staat. Daarna het herroepingsformulier ingevuld MET foto van een schreef bedframe. Vervolgens wordt ik al dagen aan het lijntje gehouden om nog meer foto's te maken. Inmiddels is het bed alweer uit elkaar gehaald en ga ik dit niet weer in elkaar zetten voor een foto die ik al heb gemaakt. Foto's van verkeerd geboorde boorgaten lijkt mij ook vrij lastig?! In het mailcontact geven zij aan dat zij dan de best mogelijke oplossing kunnen bedenken. Zij? Volgens mij ben ik de klant en heb ik al aangegeven het te willen retourneren. Daarna nog een keer mijn verhaal en opnieuw dezelfde mail, maar dan in het Engels. Zelfs met drie technisch onderlegde mensen kwamen wij tot de conclusie dat het bed niet goed is gefabriceerd. Graag dus z.s.m. Retour.

De oplossing

Oplossing wat betreft retourneren en geld terug of waardebon van het bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Arjon
    Datum
    Nog niks gehoord van vidaXL, klantenservice is dramatisch en niet te bereiken. Meerdere malen nu aangegeven te willen retourneren. Ook foto al bijgevoegd. Overweeg kassa of juridische hulp te benaderen voor in gebreken stelling.
  2. Auteur
    Arjon
    Datum
    Weer een mailtje gehad om een foto te maken, terwijl dit al is gebeurt. Blijven je aan het lijntje houden. Raad iedereen af hier te bestellen. Bij retour sturen en geld terug vragen beginnen de problemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bed is inmiddels opgehaald, het wachten is nog op het geld retour. Geld inmiddels retour en goed afgehandeld. Aanrader is om de chat in te gaan. Dit werkt beter!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen