Opgelost door VidaXL.nl: VidaXL via chat of telefoon onbereikbaar

Martinovic

Rozenboog met plantenbakken gekocht. Ik krijg niemand op de chatsessie te spreken en de telefonische helpdesk is tot 12:00 bereikbaar aldus het antwoord apparaat. Product is van zeer zwak materiaal gemaakt. Bij uitpakken bleven twee onderdelen beschadigd te zijn en bij oppakken los te laten. Product heb ik weer compleet en opnieuw voor verzending ingepakt.

Product retour nemen, mij terugbetalen en mij terugbellen om klacht in behandeling te nemen.

VidaXL.nl
    Beste C.K. Cheng,

Bedankt voor uw tijd vandaag.
    Zoals besproken wordt het netjes opgelost.

Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd contact met mij opnemen.

Simone / vidaXL / Webcare team

Martinovic
Ik ben na deze melding teruggebeld door VidaXL. De oplossing, product opgehaald door UPS en een waardecheque zijn aangeboden. De terugstorting van mijn aankoopbedrag dat toegezegd is dat is uitgevoerd. Een nieuwe bestelling heb ik daarna geplaatst van een kwalitatief beter product. Let dus op wanneer je iets besteld, goedkoop is duurkoop. Een vergelijkbaar product van een of twee stappen hoger is beter. Uiteindelijk zeer tevreden met de oplossing en het nieuwe product.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?