Opgelost door VidaXL.nl: Waar blijven mijn rolgordijnen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 360759
Gebruiker
PizzaMan87
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4 april twee rolgordijnen besteld. Het zou maar 2-3 werkdagen duren volgens de beschrijving. Het is inmiddels 8 dagen later en nog steeds geen vooruitgang. Al vanaf de besteldag staat de status op 'verzonden' en als ik op track&trace klik (klaar voor verzending). Zijn jullie soms op vakantie? Als ik van tevoren had geweten hoeveel slechte reviews er online rondcirkelen dan had ik mijn bestelling nooit geplaatst. Dat er in 2019 nog steeds zaken op deze manier worden gedaan... ronduit belachelijk. Ik heb er geen woorden voor. Er staat op de site niet eens een telefoonnummer dat je kan bellen. Uiteindelijk toch een nummer gevonden via Google (088-1232405) dus gebeld en ik moest nog maar even wachten en anders over 2 dagen terugbellen. Nu zijn er weer 3 dagen voorbij en ja hoor... onbereikbaar!

Bestelnummer: 31101726784

De oplossing

Ik wil de rolgordijnen alsnog hebben en als dat niet mogelijk is dan wil ik gauw mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    PizzaMan87
    Datum
    VidaXL heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen om dit opgelost te krijgen. Ze hebben voorgesteld om het geld terug te storten, want de rolgordijnen leveren gaat helaas niet lukken. Ik heb het geld vandaag (26 april 2019) teruggestort gekregen. Ik zou ook nog een cadeaubon krijgen van 40 euro om het leed te verzachten. In totaal zijn er 3 weken voorbij gegaan. Ik ben uiteindelijk wel tevreden dat ik het geld weer terug heb.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PizzaMan87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug en 40 euro cadeaubon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen