VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door VidaXL.nl: Waar blijven mijn rolgordijnen?
Details
De klacht
Op 4 april twee rolgordijnen besteld. Het zou maar 2-3 werkdagen duren volgens de beschrijving. Het is inmiddels 8 dagen later en nog steeds geen vooruitgang. Al vanaf de besteldag staat de status op 'verzonden' en als ik op track&trace klik (klaar voor verzending). Zijn jullie soms op vakantie? Als ik van tevoren had geweten hoeveel slechte reviews er online rondcirkelen dan had ik mijn bestelling nooit geplaatst. Dat er in 2019 nog steeds zaken op deze manier worden gedaan... ronduit belachelijk. Ik heb er geen woorden voor. Er staat op de site niet eens een telefoonnummer dat je kan bellen. Uiteindelijk toch een nummer gevonden via Google (088-1232405) dus gebeld en ik moest nog maar even wachten en anders over 2 dagen terugbellen. Nu zijn er weer 3 dagen voorbij en ja hoor... onbereikbaar!Bestelnummer: 31101726784
De oplossing
Ik wil de rolgordijnen alsnog hebben en als dat niet mogelijk is dan wil ik gauw mijn geld terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.