Klacht VidaXL.nl: Wil anuleren maar ze zijn niet te bereiken

Klachtnummer
# 366782
Gebruiker
Debbie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb hier een bed besteld en via mail.
Telefoon waar continu een wachtlijst staat.
Toen via de chat die continu beindugd word ik zal deze proberen bij te voegen.
Ik probeer dus al vanaf t weekend een annulerering van mijn bed van vida xl te doen.
Maar ze zijn niet bereikbaar.
Debbie t hart

De oplossing

Mij een mail sturen dat t bed wat nu ondertussen verzonden blijkt te zijn dat t geanullerd kan worden en ik netjes mijn geld terugkrijg.
Als ik al die slechte referenties zie heb ik er geen vertrouwen in

1 reactie

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Ik vind het erg vervelend dat u zolang heeft moeten wachten om het bed terug te sturen.
    Ik heb u zojuist gebeld, helaas kreeg ik geen gehoor.
    Ik zag in het systeem dat u ondertussen het retourlabel gekregen heeft.

    Graag zou ik toch nog met u in contact komen om u een compensatie aan te bieden.
    Dit omdat ik het erg vervelend vind hoe het gelopen is.

    U mag altijd terug bellen op het nummer waar ik u mee gebeld heb.
    Ik ga momenteel 12 dagen op vakantie, dus mijn collega zal het overnemen mij.

    Mocht je vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

    Ik wens je een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,
    Simone / vidaXL / Webcare team

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen