Klacht VidaXL.nl: Zeer slechte banj

sad Niet opgelost
# 461985
Traantje

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een bank by Vidaxl gekocht. Een bedbank. Toen die na veek pyn en moeite inelkaar is gezet bleek die slecht te zitten. Je voelde de latten door de zitting heen plus dat de bekleding ging loszitten. Ik heb diverse mailtjes gestuurd hierover verstuurd. Toen ik eindelyj antwoord kreeg kreeg ik een link toegezonden waarop ik foto's kon maken van de gebreken. Ten eerste kon ik geen foto maken van de binnenkant wel van de loszittende bekleding maar de link kon ik niet openen omdat ie niet toegangkelyk was. Na nog meer mails kon ik kiezen tussen 3 opties. 1)€15 terug. 2) schroeven 3) in originele verpakking terugzenden. Verpakking heb ik dus niet meer. Op liggen is geen doen daar je de planken voelt. Het schuimrubber wordt in het midden ook plat en schuift naar één kant. Ik weeg nog geen 65 kilo dus aan myn gewicht zal het niet liggen. Was zo bly met mn bank, maar ben er erg in teleurgesteld. Heb de hoop maar opgegeven om nog contact te zoeken.

Een goede oplossing

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Traantje
€15 compensatie Schroeven (die ik niet nodig heb)

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?