Klacht VidaXL.nl: Zeer slechte banj

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 461985
Gebruiker
Traantje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een bank by Vidaxl gekocht. Een bedbank. Toen die na veek pyn en moeite inelkaar is gezet bleek die slecht te zitten. Je voelde de latten door de zitting heen plus dat de bekleding ging loszitten. Ik heb diverse mailtjes gestuurd hierover verstuurd. Toen ik eindelyj antwoord kreeg kreeg ik een link toegezonden waarop ik foto's kon maken van de gebreken. Ten eerste kon ik geen foto maken van de binnenkant wel van de loszittende bekleding maar de link kon ik niet openen omdat ie niet toegangkelyk was. Na nog meer mails kon ik kiezen tussen 3 opties. 1)€15 terug. 2) schroeven 3) in originele verpakking terugzenden. Verpakking heb ik dus niet meer. Op liggen is geen doen daar je de planken voelt. Het schuimrubber wordt in het midden ook plat en schuift naar één kant. Ik weeg nog geen 65 kilo dus aan myn gewicht zal het niet liggen. Was zo bly met mn bank, maar ben er erg in teleurgesteld. Heb de hoop maar opgegeven om nog contact te zoeken.

De oplossing

Een goede oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Traantje
Datum
Uiteindelijke oplossing
€15 compensatie Schroeven (die ik niet nodig heb)
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen