Klacht VidaXL.nl: Zeer slechte klantenservice

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 545509
Gebruiker
Mammamiek
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Boombank besteld, in 2 delen in beschadigde verpakking aangekomen, geen beschrijving en geen bevestigingsmaterialen, meerdere keren gechat, ik ben al wat ouder en zie slecht, ik heb liever telefonisch contact maar helaas niet mogelijk

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk ophalen
Geboden oplossing
Gisteren stond er tot mijn verbazing en opluchting de Dpd onaangekondigd voor de deur om de kapotte bestelling op te halen ! Vanmorgen is er gebeld door een zeer vriendelijke medewerkster van Vidaxl nav mijn klacht ! Waar ik nu nog op wacht is de verrekening via Klarna,wij zijn opgelucht !
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het schrijven van deze feedback.

    Zojuist heb ik je telefonisch gesproken en is het artikel al geretourneerd. Daarom heb ik je een e-mail gestuurd met de verdere informatie zodat we alles netjes kunnen afhandelen. Zou je op deze e-mail kunnen reageren?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Femke
    vidaXL
  2. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het sturen van de missende informatie.

    Ik heb zojuist de terugbetaling in orde gemaakt voor je.

    Mocht je in de toekomst nog vragen hebben. voel je vrij om contact met mij op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Femke
    vidaXL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen