Klacht VidaXL.nl: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 593257
Gebruiker
Jelona Van Doorn
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik bestel op 16 april een windscherm, het zou volgens de track en tracé op woensdag 20 april bezorgd worden. Op woensdag niks, donderdag niks, vrijdag ook niks. Op track en trace gekeken, staat nog op woensdag 20 april. Zaterdag staat er vanuit het niets dat het vrijdag 22 april geleverd is om 16:30.
We waren met 4 man thuis maar er is niks geleverd, ook niet bij de buren, ook geen kaartje in de brievenbus.
In de mail geklommen en mijn ongenoegen geuit dat ik niks ontvangen heb. Krijg ik als klap op de vuurpijl antwoord dat ze het jammer vinden dat ik het geretourneerd heb maar dat ze het niet in het systeem kunnen terug vinden. Of ik even bewijs van het retour sturen wil mailen.
HOE DAN!!! Ik heb niks ontvangen dus wat moet ik dan retour sturen?
Vervolgens een mail met een bijlage of ik dat formulier wil invullen van niet ontvangen goederen. 😡😡😡😡😡😡
Wordt hier zo moe van.
Geen windscherm, pakket is spoorloos.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik mijn pakket zo snel mogelijk krijg of anders per direct geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Jelona Van Doorn
    Datum
    vidaXL heeft gebeld maar hoe ze met de klacht omgaan.......
  2. Auteur
    Jelona Van Doorn
    Datum
    Brief gekregen want er moest een handtekening komen. Vertrouw er totaal niet op.
    Krijg een mail met een bedankje voor de ingevulde brief.
    Vervolgens zeggen ze het artikel nogmaals op te sturen binnen 3-5 werkdagen.
    Waar is hun belofte dat het binnen 1-2 werkdagen bezorgd wordt?
    Zijn nu al 2 dagen verder maar nog steeds geen track en trace
  3. Auteur
    Jelona Van Doorn
    Datum
    Tot op heden niks meer gehoord of gezien.
    Gewoon schandalig!!
  4. Auteur
    Jelona Van Doorn
    Datum
    Na heel veel e-mail verkeer heb ik €15,- (vanaf 16 april, dus reken maar uit.) terug gestort gekregen met de belofte dat ze het opnieuw gaan opsturen.
    Ben benieuwd

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen