Opgelost door VidaXL.nl: Zitting van VidaXL relax stoel verslapt binnen 2 maanden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 341206
Gebruiker
A. van der Steeg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zitting van VidaXL relax stoel, artikelnummer 8718475919292, verslapt binnen 2 maanden. Eind september '18 heb ik een relax stoel bij VidaXL aangeschaft. Daarna ben ik 2 weken afwezig geweest. Sinds half november merk ik dat de zitting van de stoel verslapt en doorzakt. 2x heb ik een filmpje ingestuurd. Ze willen de klacht niet eens doorzetten naar de kwaliteitsafdeling. Ik heb een officiële klachtenbrief, volgens Consuwijzer, ingediend en die wordt gewoon genegeerd.
Net als bij de aankoop merk ik dat VidaXL eigenlijk permanent onbereikbaar is. Er zijn al dagen lang storingen. Op elke mail krijg je nooit rechtstreeks antwoord. Eerst een ontvangstbevestiging alsof je voor de eerste keer mailt. Wat een bedrijf!

De oplossing

De klacht serieus nemen, een respectvol antwoord teruggeven en een oplossing aanbieden.

1 reactie

  1. Auteur
    VidaXL.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van der Steeg,

    Bedankt voor uw tijd vandaag.

    Zoals beloofd gaan wij uw klacht bespreken met onze kwaliteitsafdeling en komen hier zo snel mogelijk op terug.

    Fijne jaarwisseling!

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van der Steeg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is snel na het plaatsen van de klacht telefonisch contact met mij opgenomen door VidaXL. Er is toegezegd dat de klacht nu wel naar de Kwaliteitsafdeling gaat worden doorgezet. Deze zal uitsluitsel geven over wat er te doen is aan een zitting die veel te snel slap wordt. Vervolgens wordt er waarschijnlijk voor vervanging gezorgd. En anders een andere oplossing. Voordat ik naar het buitenland vertrek, 7 januari, wordt er nog contact met mij opgenomen hoe de zaak definitief opgelost gaat worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen