Opgelost door VidaXL.nl: Zitting van VidaXL relax stoel verslapt binnen 2 maanden

content Opgelost
A. van der Steeg

Zitting van VidaXL relax stoel, artikelnummer 8718475919292, verslapt binnen 2 maanden. Eind september '18 heb ik een relax stoel bij VidaXL aangeschaft. Daarna ben ik 2 weken afwezig geweest. Sinds half november merk ik dat de zitting van de stoel verslapt en doorzakt. 2x heb ik een filmpje ingestuurd. Ze willen de klacht niet eens doorzetten naar de kwaliteitsafdeling. Ik heb een officiële klachtenbrief, volgens Consuwijzer, ingediend en die wordt gewoon genegeerd.
Net als bij de aankoop merk ik dat VidaXL eigenlijk permanent onbereikbaar is. Er zijn al dagen lang storingen. Op elke mail krijg je nooit rechtstreeks antwoord. Eerst een ontvangstbevestiging alsof je voor de eerste keer mailt. Wat een bedrijf!

De klacht serieus nemen, een respectvol antwoord teruggeven en een oplossing aanbieden.

VidaXL.nl
    Beste mevrouw van der Steeg,

Bedankt voor uw tijd vandaag.

Zoals beloofd gaan wij uw klacht bespreken met onze kwaliteitsafdeling en komen hier zo snel mogelijk op terug.

Fijne jaarwisseling!

Webcare Team

A. van der Steeg
Er is snel na het plaatsen van de klacht telefonisch contact met mij opgenomen door VidaXL. Er is toegezegd dat de klacht nu wel naar de Kwaliteitsafdeling gaat worden doorgezet. Deze zal uitsluitsel geven over wat er te doen is aan een zitting die veel te snel slap wordt. Vervolgens wordt er waarschijnlijk voor vervanging gezorgd. En anders een andere oplossing. Voordat ik naar het buitenland vertrek, 7 januari, wordt er nog contact met mij opgenomen hoe de zaak definitief opgelost gaat worden.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?