Opgelost door VidaXL.nl: zoek het uit wij gaan er zo wacht niet land meer dan word het een zaak

GROES

eris door dpd een pak opgehaald binnenik heb op zijn apparaat getekend hij heeft het adres gescand wat op het pak stond mogelijk verkeerd er stonden meerdere adressen op nu beweerd vida xl dat pak nietis opgehaald het is opgehaald 27 jan rond 2 uur in kon Wilhelminastraat 8 overasselt u kunt dat toch uitzoeken bij mij binnen geweest chauffeur buren kunnen bevestigen maar helaas jullie geven elkaar de schult maar uitzoeken dat kennenze niet

uitzoeken en snel ik wil heel snel mijn geld terug

VidaXL.nl
    Beste Groes,

Wij hebben je gebeld maar je wil ons helaas niet te woord staan. De koerier geeft altijd een bewijs mee als het opgehaald is, als je dit doorstuurt zullen wij meteen tot actie overgaan. Tevens zijn wij ook met de koerier in gesprek om van hun kant een bewijs te krijgen.

Marina
    GROES
    heb 10keer gereageerd u geeft gewoon geen antwoord nu probeer je het zo wacht maar af
    VidaXL.nl
    Beste Groes,

Zoals besproken kunnen we niet precies achterhalen wat met het pakket gebeurd is en er ook geen bewijs aangeleverd kon worden. Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen.

Marina

GROES
heb bericht gehad dat vida xl mijn geld terug stort terwijl d pd het pak heeft zoek gemaakt dat is zeer netjes van vida xl nu ken ik dit bedrijf weer en het komt hun zeker ten goede

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?