Opgelost door VidaXL.nl: Zsm ontbrekende producten naleveren

sad Opgelost
SendyTB

levering niet compleet: Ik heb een vraag over mijn order nummer 31102356767, ik heb 3 tracking nummers gekregen om de bestelling te kunnen volgen maar worden maar 2 pakketten / leveringen gedaan, waar blijft de 3e levering en waarom wordt niet alles in 1 keer verzonden? ik heb een loungeset besteld en kan die nu niet gebruiken omdat de helft maar is aangeleverd!

met urgentie te laten leveren. ik heb nu letterlijk niks aan de bestelling.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

SendyTB
    Update 2 juni: pakket dat nog nageleverd moet worden is na een week nog steeds niet verzonden vanuit Vidaxl. Schandalig slechte klantenservice alleen te bereiken via een chat waar je constant eruit wordt gegooit en verbind wordt verbroken. Conclusie klacht nog steeds niet opgelost!
    SendyTB
    Update 5 juni. De resterende levering heeft dan eindelijk plaatsgevonden na een week van gezeur bij de klanten service chat bleek het opeens wel mogelijk om met enige spoed de achterstallige levering te doen. Mijn advies bestel hier nooit!

SendyTB

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?