Opgelost door VidaXL.nl: Zsm ontbrekende producten naleveren

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 449645
Gebruiker
SendyTB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

levering niet compleet: Ik heb een vraag over mijn order nummer 31102356767, ik heb 3 tracking nummers gekregen om de bestelling te kunnen volgen maar worden maar 2 pakketten / leveringen gedaan, waar blijft de 3e levering en waarom wordt niet alles in 1 keer verzonden? ik heb een loungeset besteld en kan die nu niet gebruiken omdat de helft maar is aangeleverd!

De oplossing

met urgentie te laten leveren. ik heb nu letterlijk niks aan de bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    SendyTB
    Datum
    Update 2 juni: pakket dat nog nageleverd moet worden is na een week nog steeds niet verzonden vanuit Vidaxl. Schandalig slechte klantenservice alleen te bereiken via een chat waar je constant eruit wordt gegooit en verbind wordt verbroken. Conclusie klacht nog steeds niet opgelost!
  2. Auteur
    SendyTB
    Datum
    Update 5 juni. De resterende levering heeft dan eindelijk plaatsgevonden na een week van gezeur bij de klanten service chat bleek het opeens wel mogelijk om met enige spoed de achterstallige levering te doen. Mijn advies bestel hier nooit!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SendyTB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen