Klacht Videoland: Lijkt wel of het personeel 0% geïnteresseerd is in het werk wat ze doen en ze lijken het ook niet op

Melaniealmere

Ik kan niet beschrijven wat een slechte service Videoland biedt. Ten eerste zijn ze nauwelijks telefonisch te bereiken, ook niet binnen de (naar mijn mening) krappe bereikbare tijden. Vervolgens word je verzocht naar de chatbox op de website te gaan, blijkt ook niet naar behoren te functioneren, want herkent vraag niet. Vervolgens word je doorverwezen om een vraag via Facebook te stellen, waar pas minimaal een uur later op wordt gereageerd. De medewerker geeft aan welke stappen ik moet ondernemen om de mislukte betaling wel te voldoen en dat daarna dit niet meer zal voorkomen en zij ervoor zal zorgen dat de gegevens volgende maand kloppen. Volgende maand, weer de betaling mislukt. Mag je vervolgens het hele riedeltje van telefoon tot en met Facebook opnieuw uitvoeren, zonder resultaat. Ook een excuus kan er niet vanaf. Lijkt wel of het personeel 0% geïnteresseerd is in het werk wat ze doen en ze lijken het ook niet op te willen lossen.

Contact opnemen en zorgen dat de betaling niet meer mislukt.

Wij vinden dat Videoland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Videoland?