Opgelost door Videoland: Toch betalen, voor een abonnement dat ik nooit ben aangegaan.

S.E.J. Baas

- Ik heb 2 dagen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om 2 weken gratis te kijken. Na 2 dagen heb ik het 'abonnement' stopgezet. Nu wordt toch gewoon de eerste maand abonnementsgeld van mijn rekening geschreven.
- Contact gezocht met videoland en het bedrag gestorneerd.
- Hun oplossing: toch betalen en 'alsnog' opzeggen. Het feit dat ik geen bevestiging van de opzegging heb gehad de eerste keer, is voor hen een bewijs dat ik niet goed zou hebben opgezegd.
- aangegeven dat ik niet voornemens ben te betalen, maar wel 'nogmaals' wil opzeggen. Vervolgens ontvang ik ook bij deze tweede keer opzeggen, geen bevestigende mail van videoland.
- per mail weer contact opgenomen met videoland, nu heb ik maar een foto van het beeldscherm bijgevoegd als bewijs van opzegging.

- Graag wil ik andere potentiele abonnees deze veeleisende klus en frustratie besparen.

- Ik wil erkenning van mijn opzegging in eerste instantie, na 2 dagen (van de optie om 2 weken gratis te kijken)
- ik wil daarom niets betalen, ook niet omdat ik geen bewijs heb. Dat bewijzende mailtje bleek namelijk ook bij de tweede keer opzeggen niet te komen
- ik wil excuses voor het ongemak, ik ben er redelijk druk mee
De door mij voorgestelde oplossing is per mail door videoland geregeld. Ik vertrouw erop dat het daarmee is afgehandeld. Mocht er nog een afschrijving komen, dan heb ik de mailwisseling als bewijs.

Wij vinden dat Videoland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Videoland?