Klacht Videoland: Videoland (zeer onbeschoft)

Profielanoniem

Op 06-04-2017 heb ik mijn abonnementen bij Videoland opgezegd. Ik heb hier netjes een bevestigd van gehad dat mijn abonnementen zijn opgezegd, in deze mail wordt geen abbo nummer of rekening nummer of andere dergelijke details vermeld. Daarom heb ik Videoland gebeld en die bevestigde mij dat de abonnementen zijn op gezegd. Tot dat er vandaag toch nog geld van me rekening werd afgeschreven. De klantenservice medewerker was ZEER maar dan ook echt ZEER onbeschoft tegen mij, ze liet mij niet mijn verhaal doen en wilde bewijs dat ik alles had opgezegd, wat ik uiteraard direct kon leveren, maar ze geloofde geen hout van mijn verhaal. Daarna heb ik vriendelijk verzocht om mij te helpen zoals een klantenservice medewerker dat hoort te doen, ze reageerde gewoon niet meer en had de hoorn er op gelegd. ZEER onbeschoft! ik zou hier NOOIT meer een abonnement nemen. Klantenservice staat niet hoog in hun vandaal, ondanks dat je opzegd blijven ze gewoon geld afschrijven.

Mijn geld heb ik gestorneerd uiteraard, maar ik wil een bevestiging dat dit in orde is en niet achter nog weer gezeur heb, en weer met die ellendige klantenservice van jullie moet bellen. De wachttijd is overigens 10 min (gelukkig is het een gratis nummer)

Wij vinden dat Videoland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Videoland?