Klacht Videoland: Zeer onvriendelijk, app werkt niet kan geen videoland kijken.

Senna1977

Wordt om de haverklap van videoland afgegooid, app werkt niet , niet op tv en ook niet naar behoren op telefoon, al meerdere malen met videoland gesproken, het wordt steeds gekker met de informatie die ik hun moet verstrekken, zo moet je speciaal een app downloaden om een speedtest uit te voeren , je ip adres doorgeven, type tv , versie van de app , etc etc....toen was ik het beu , als het nu alleen bij mij was oké maar dit vragen ze aam een 300 mensen die klagen en er wordt niets opgelost! Klantenservice is zeer onvriendelijk en je krikgt het idee dat ze je gewoon voor de gek houden.
Kijk op hun Facebook pagina naar de véle klachten!!

Ik wil dat ze stoppen met deze onzin , ze hebben nu informatie van wel 300 klanten, tv's die bekabeld aan internet zitten werkt niet met videoland, en onbekabeld ook niet!
Geef niet de tv's, telefoon etc de schuld maar ga eens bij videoland zelf kijken, kom de mensen onderhand tegemoet met een compensatie!! Dit duurt al veel te lang!!

Wij vinden dat Videoland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Videoland?