Klacht Videsk: Malafide Bedrijf

ZoeteBever#539

Bedrijf gebruikt manipulatieve methodes om mensen contracten te laten afsluiten en daarmee hun eigen zakken vullen met het geld, wees gewaarschuwd voor dit bedrijf, er zijn onderzoeken aan de gang bij een fraude recherche bureau, de website is volledig nep en worden valse statistieken weergegeven die aangeven hoeveel klanten er al "geholpen zijn." "Contact geleverd" "Tevreden klanten", pas dus heel goed op bij dit bedrijf!

KvK Registratie intrekken en stoppen met mensen oplichten en onder druk zetten.

Videsk
    Beste heer of mevrouw Blek,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst wil ik u vragen waarom u geen contact opneemt met de klantenservice? Dan zouden we u klacht aanhoren hiermee helpen. Het bericht wat u op deze website heeft geplaatst, vinden wij onterecht. Wij zijn juist landelijk bekend met het helpen bij het besparen op uw energiekosten. Bovendien bent u nergens aan verbonden. U kunt ook gewoon aangeven dat u het aanbod niet aanvaard. U bent ons met alle andere instanties aan het vergelijken terwijl wij juist ons uiterste best doen om ons te onderscheiden van dit soort bureaus. Waar baseert u op dat alles nep is en valse statistieken worden weergegeven? Bovendien kunnen wij uw gegevens niet in onze bestand terugvinden?

Wij gaan morgen met u contact opnemen om dit duidelijk te bespreken. Wanneer wij van u niets vernemen, weten we voldoende.

Videsk

Ook een klacht indienen over Videsk?