Opgelost door Videsk: Ontbinden luktniet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 452564
Gebruiker
Faber
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer steeds het contract dat ik op 4 juni ben aangegaan te ontbinden daar heb ik vele mails over gestuurd maar niets gehoord

De oplossing

Het contract ontbinden

1 reactie

  1. Auteur
    Videsk
    Datum
    Beste mevrouw Faber,

    Bedankt voor uw bericht.

    Dat is heel vreemd, want we hebben wel contact gehad en heb daarbij uw overeenkomst geannuleerd. Bovendien heb ik zelfs bewijs van onze mailwisseling. Ik probeer contact met u op te nemen, maar helaas kan ik u niet bereiken. De klacht die we van u hebben ontvangen vind ik onterecht. Ik probeer morgen nogmaals u te bellen. U krijgt hierover nog een mail van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Videsk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Faber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contract is ont bonden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Videsk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen