Klacht Videsk: Volgens de dame een tering wijf

Anoniem

Dus omstreeks 20.30 ongv gebelt door een medewerker van videsk. Het gesprek begon aangenaam omdat ik ervan uit ging dat ik sprak met de Essent. Uiteraard ga je dan mee in een verlaging. Heb nog een aantal keer gevraagd of ik met essent sprak en ze gaf ontwijkend antwoord. Uiteindelijk na 10x vragen kreeg ik het antwoord nee ik ben van een intermediare bureau.... videsk. Ik gaf aan niet te willen overstappen en werd erg onbeschoft tegen gesproken. Ze zei nou mevrouw als u geld zat heb dan blijft u toch lekker teveel betalen zet u door naar bel me niet register. Ze had niet door dat ik nog aan de lijn was en hoorde haar nog zeggen wat een tering wijf ze mag mij wel wat geld overmaken. Is dit een normale gang van zaken?? Geef deze dame maar een lesje klant vriendelijkheid en voortaan controleren of er nog iemand aan de lijn hangt!! Collegas op de achtergrond ook duidelijk hoorbaar. Ik vind dit echt absoluut niet kunnen. Ik weet de dame haar naam nog mocht het bedrijf dit willen weten. Ga het niet openbaar maken op deze site uiteraard zo een TERINGWIJF ben ik nu ook niet.

Desbetreffende dame aanspreken. Lesje klantvriendelijkheid of van mijn part ontslaan. Bah bah bah.

Videsk
    Beste,

wij vinden het vervelend om te horen dat u het gesprek zo heeft ervaren. Uiteraard is dit niet de manier waarop wij werken. We hebben geprobeerd met u in contact te komen maar helaas kloppen de gegevens niet die u heeft achtergelaten. Wij kunnen het gesprek die gister avond met u is gevoerd ook niet in ons systeem vinden. Wij lossen dit graag op en willen graag onze medewerker hierop aanspreken. Wij vragen u dan ook om met ons contact op te nemen op klantenservice@videsk.nl of op 070-3330607. Wij horen graag van u.

Denise van Loon
    Videsk B.V.
    070-3330607
    Anoniem
    Heb u gemailt. Mvg

Ook een klacht indienen over Videsk?