Opgelost door Vidlik: VIDLIK komt zijn afspraken niet na en geeft geen reactie meer.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 294617
Gebruiker
Karrelien66
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de webshop www.vidlik.nl op 4-12-2017 vier stoelen besteld welke bezorgd zijn op 5-12-2017. Gelijk gemeld dat een stoel beschadigd is geleverd. Er is mij verzocht om foto van de beschadiging te sturen wat ik heb gedaan. Er zou een nieuwe stoel worden verstuurd wat niet is gebeurd, verder geen reactie meer ontvangen. Omdat ik geen vertrouwen meer had in het bedrijf heb ik op 8.12.2017 een retour aangemeld voor twee stoelen. Dit zou in orde worden gemaakt. Geen reactie meer ontvangen. Op 15.12.207 nogmaals gemaild met het verzoek om een retour/ophaaldracht aan te maken. Dit zou in orde worden gemaakt. Er is tot op heden geen ophaalopdracht aangemaakt. Het bedrijf reageert niet meer op de e-mail en de chat en is telefonisch niet bereikbaar. Het Webshopkeurmerk is inmiddels ingetrokken omdat klachten niet in behandeling worden genomen. Hierdoor kan ik daar geen klacht meer indienen. Ik heb gekozen voor betaling via afterpay maar ik wil niet de hele factuur betalen omdat de webwinkel zijn afspraken niet nakomt en nu gewoon geen reactie meer geeft.

De oplossing

Dat de twee stoelen worden opgehaald en dat de factuur van AfterPay wordt aangepast zodat ik alleen voor de twee stoelen betaal die ik in gebruik heb.

4 reacties

  1. Auteur
    Vidlik
    Datum
    Beste mevrouw Schoeman,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik zie in het systeem dat wij op 8-12 contact hebben gehad voor het aanmelden van een retour. Dit ging om twee van de vier bestelde stoelen. Dit is het enige mailtje die wij hebben gehad van u. In de mail staat ook niet beschreven dat de stoelen beschadigd zijn.

    Het laatste mailcontact is van 15-12 waarin wij aangeven een ophaalopdracht in te plannen, dit is helaas vergeten waarvoor excuses.

    Verder zie ik geen mailtjes van u.

    Ik zie in het systeem dat de AfterPay factuur pas afgelopen week is verzonden, wij zullen deze aanpassen en een ophaalopdracht gaan inplannen.

    Tevens is ons keurmerk ingetrokken vanwege het telefonisch slecht bereikbaar zijn tijdens het uitbesteden van onze klantenservice. Deze zullen we weer terugkrijgen. Dan kun je daar eventueel alsnog je klacht indienen.

    Met vriendelijke groet,
    VIDLIK
  2. Auteur
    Karrelien66
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat ik dit zo spoedig mogelijk wil afhandelen graag een ophaalopdracht inplannen voor woensdag zeven maart 2018.
  3. Auteur
    Karrelien66
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie ontvangen van Vidlik op mijn laatste bericht. De beloofde ophaalopdracht is niet ingepland en de factuur van AfterPay is niet aangepast. Kortom Vidlik komt zijn afspraken niet na en geeft wederom geen reactie meer.
  4. Auteur
    Karrelien66
    Datum
    De klacht is opgelost door Vidlik.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karrelien66
Datum
Uiteindelijke oplossing
De factuur van AfterPay is aangepast en Vidlik zal twee stoelen zo spoedig mogelijk op laten halen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vidlik?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen