Opgelost door Vidlik: VIDLIK komt zijn afspraken niet na en geeft geen reactie meer.
Details
De klacht
Ik heb via de webshop www.vidlik.nl op 4-12-2017 vier stoelen besteld welke bezorgd zijn op 5-12-2017. Gelijk gemeld dat een stoel beschadigd is geleverd. Er is mij verzocht om foto van de beschadiging te sturen wat ik heb gedaan. Er zou een nieuwe stoel worden verstuurd wat niet is gebeurd, verder geen reactie meer ontvangen. Omdat ik geen vertrouwen meer had in het bedrijf heb ik op 8.12.2017 een retour aangemeld voor twee stoelen. Dit zou in orde worden gemaakt. Geen reactie meer ontvangen. Op 15.12.207 nogmaals gemaild met het verzoek om een retour/ophaaldracht aan te maken. Dit zou in orde worden gemaakt. Er is tot op heden geen ophaalopdracht aangemaakt. Het bedrijf reageert niet meer op de e-mail en de chat en is telefonisch niet bereikbaar. Het Webshopkeurmerk is inmiddels ingetrokken omdat klachten niet in behandeling worden genomen. Hierdoor kan ik daar geen klacht meer indienen. Ik heb gekozen voor betaling via afterpay maar ik wil niet de hele factuur betalen omdat de webwinkel zijn afspraken niet nakomt en nu gewoon geen reactie meer geeft.De oplossing
Dat de twee stoelen worden opgehaald en dat de factuur van AfterPay wordt aangepast zodat ik alleen voor de twee stoelen betaal die ik in gebruik heb.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.