Klacht Vidomes: 2011 tot 2018 onbeschoft behandeld door Vidomes

E.C.Klippel

In 2011 ben ik in een flat van Vidomes komen wonen, in 2012 begon de ellende de verwarming kosten waren twee a drie keer te hoog. (landelijk percentage)
Ik ben eerst met de huismeester in contact geweest, en die begreep er ook niets van.
In de afgelopen jaren tot nu heb ik gebeld, mails en getelefoneerd.
We zijn nu vele jaren verder en er is niets gebeurd, wel velen deskundige geweest, maar nooit een oplossing.
Inmiddels weet ik zelf al de boosdoener.
Vidomes stuurt onder hoge druk lucht in de centrale hal, die door de kieren van de voordeur in mijn flat komen.
Dat zorgt er voor dat de warmte in mijn flat door de afvoer kanalen en roosters naar buiten wordt geperst (vandaar de hoge verwarming kosten.)
En er komt een grote hoeveelheid stof mee, wat mijn longen aantast .
ik rook niet maar loop wel altijd te kuchen.
Ik heb Vidomes al die jaren al aansprakelijk gesteld, en verwacht dat het nu binnen 1 maand wordt opgelost.
Dat wil zeggen de isolatie in orde makenzodat ik gezond kan wonen.
En mij financieel betalen wat ik wat ik door hun nalatigheid teveel heb betaald.
Al die jaren ben ik aan het lijntje gehouden door Vidomes, en dat kan nu niet meer, gezien mijn gezondheid klachten.
Ik ga na deze maand de zaak melden bij Bouw en Woning toezicht GGD en het hele verhaal door een TV programma.

2711 GJ 212

Herstellen van de isolatie, en mij schadeloos stellen

Vidomes
    Goedemiddag, ik heb uw dossier erbij gepakt en heb gezien dat u dit ook al telefonisch aan ons heeft gemeld. Het is niet netjes van ons dat u nog geen antwoord heeft ontvangen. Mijn excuses daarvoor. Ik heb uw opmerkingen en vragen aan de betreffende manager doorgestuurd. En gevraagd met spoed contact met u op te nemen.
    met vriendelijke groet,
    Dafne Verheij
    medewerker webcare

Ook een klacht indienen over Vidomes?