Klacht Vidomes: Onbeschofte handelswijze Vidomes naar huurder(s)

sad Niet opgelost
martinair

Afwikkeling huursuppletie en bijkomende kosten afrekening;

Op 13 mei j.l kreeg ik een herinnering mijn deel van de huur over de maand mei binnen 14 dagen te voldoen dit i.v.m huuropzegging! ( 229 euro ) Op 17 mei kreeg ik per mobiel een dreig sms direct voor de 18e mei contact op te nemen met Vidomes anders zouden er incasso maatregelen worden getroffen ? Ik had toch nog 14 dagen respijt. Hierop heb ik contact met medewerker opgenomen hij vertelde mij dat er inderdaad nota was opgemaakt met daarbij ook de pas uitgekomen bijkomende kosten eindafrekening. Ik heb op 18 mei de 229 euro overgemaakt, Wat schets mij verbazing op 17 mei krijg ik mail van andere medewerker ik heb 14 dagen de tijd 297,00 euro over te maken. (Dubbele nota !) Ik ben het spoor totaal bijster Vidomes reageert totaal niet op eerder door mij gedane klachten men zegt mij niet te kunnen bereiken maar ik krijg toch op 17 mei een dreig sms. Ik ben ten zeerste verontwaardigd over deze handelswijze.! Ben 22 jaar een goede huurder geweest nooit betalingsachterstanden gehad mij altijd netjes gedragen dit in tegenstelling tot steeds meer overlastgevende bewoners op het Donkergroen, wat ook een reden is van mijn verhuizing, buurt gaat achteruit Vidomes doet niks aan de overlast.

Ik wil een excuusbrief van Vidomes, en schriftelijke bevestiging dat aan alle openstaande huur is voldaan.
Exclusief de bijkomende kosten want daar ben ik het niet mee eens ook hier zal ik een aparte klacht voor indienen.

Vidomes
    Goedemiddag meneer Reckewell,
    Ik snap dat het niet prettig is om na 22 jaar zo "afscheid" van elkaar te nemen.
    Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Ik zie dat er op dit moment nog twee bedragen openstaan. Een bedrag van de huur. Dit heeft u afgelopen vrijdag overgemaakt. Ik ga ervan uit dat wij dat uiterlijk morgen op onze rekening hebben staan. En een bedrag voor de eindinspectie. Hier bent u het niet mee eens begrijp ik . Als u hier een klacht over wilt indienen, dan kan dat via https://www.vidomes.nl/contact/klacht-over-ons/.
    Daarnaast vraag ik de afdeling Huurincasso wat er precies mis is gegaan in de communicatie en hier contact met u over op te nemen.
    met vriendelijke groet,
    medewerker webcare

martinair
Tot op de dag van vandaag nog niks vernomen van Vidomes! ze bellen mij niet op ze benaderen mij niet echt netjes. Als een huurder een klacht heeft of zich onheus voelt benadeeld dient een woningbouwvereniging direct contact op te nemen dat is tot op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurt!

Ook een klacht indienen over Vidomes?