Klacht Vijverpoducten.shop: Bij retourzending van product na ruim 2 maanden het aankoopbedrag niet terug ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 560307
Gebruiker
Tieske
Datum
0 reacties

Details

Klacht

1. op 20-08 een deksel van de Vex 100 geretourneerd i.v.m. niet bruikbaar met het verzoek om het aankoopbedrag terug te storten.
2. Op 09-09 r via mail verzocht om het aankoopbedrag binnen en week terug te storten
3. Op 1-10 via mail voor de tweede keer verzocht om het aankoopbedrag binnen een wee terug te storten.

Tot op heden nog geen geld terug ontvangen.

Gewenste oplossing

Het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug ontvangen.
Geboden oplossing
Jammer dat het bedrijf niet heeft gereageerd. Ik ga ervan uit dat de consumentenbond voldoende heeft gedaan kennelijk heeft het bewuste geen boodschap aan de klacht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vijverpoducten.shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vijverpoducten.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen