Wij vinden dat Vijverpoducten.shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vijverpoducten.shop: Bij retourzending van product na ruim 2 maanden het aankoopbedrag niet terug ontvangen.
Details
Klacht
1. op 20-08 een deksel van de Vex 100 geretourneerd i.v.m. niet bruikbaar met het verzoek om het aankoopbedrag terug te storten.2. Op 09-09 r via mail verzocht om het aankoopbedrag binnen en week terug te storten
3. Op 1-10 via mail voor de tweede keer verzocht om het aankoopbedrag binnen een wee terug te storten.
Tot op heden nog geen geld terug ontvangen.
Gewenste oplossing
Het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug ontvangen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.