Klacht Vikingchoice.nl: Opgelicht?!

Klachtnummer
# 452194
Gebruiker
Sel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Anderhalve week geleden, een trampoline besteld via deze site. Nu zijn ze telefonisch niet te bereiken, reageren ze niet op de mails. Voor de tweede keer achter elkaar, bij verschillende bedrijven (waarvan Vikingchoice.nl er 1 van is) opgelicht. 280 euro armer, nog steeds geen trampoline, een zeeeeer teleurgesteld kind die weken wacht op een trampoline!!!
Frustrerend dat je op geen enkel manier contact krijgt met dit bedrijf, om op zijn minst de aankoop terug te draaien..

De oplossing

Levering van aankoop of geld terug. Belangrijker nog, ze moeten werken aan de bereikbaarheid! (Geen reactie op mails en telefonisch niet bereikbaar!)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vikingchoice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen