Klacht Vilarie.nl: Vilarie erkent foute levering niet en vergoed retourkosten niet

Klachtnummer
# 624756
Gebruiker
Dordrecht63
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2 broeken besteld. Goed de maattabel gecontroleerd en een broek met maat 2XL zou 102 cm lang zijn. Bij ontvangst bleek de broek 97 cm lang te zijn. 5 cm te kort en dus niet bruikbaar voor mij.
Vilarie reageert heel netjes via de mail. Het kost 11 mailtjes voordat je het retourformulier ontvangt en dan mag je het voor meer dan 19 euro opsturen met track en tracé naar China.
Ze willen niet begrijpen dat zij een fout product leveren en dat zij dit kosteloos moeten oplossen. Als je hier op wijst, krijg je wel een mail maar hierin staat geen antwoord op je vraag.

Spijt dat ik dit bedrijf niet vooraf heb gecheckt. Dure les geweest. Ik blijf mailen, maar geen vertrouwen in dat dit bedrijf zijn fout oplost

Gewenste oplossing

Of retourkosten en aankoopbedrag vergoeden
Of alleen aankoopbedrag en product kan naar goede doel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vilarie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vilarie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen