Klacht Vileda: Als je een probleem hebt met je Vileda zuigrobot, moet je geen service verwachten.

Klachtnummer
# 258563
Gebruiker
m.toorians
Datum
0 reacties

Details

Klacht

reserveonderdeel cleaning robot: binnen 1 maand is een schroefje dol-gedraaid wat je los en weer vast moet schroeven om de hoofdborstels schoon te maken.
Contact op genomen met Vileda (in Belgie) waar men niet eens vraagt naar het model van de robot, maar vervolgens met grote stelligheid beweerd (ondanks de beschrijving in de gebruiksaanwijzing) dat er géén schroefjes losgedraaid mogen worden en deze dus niet als reserveonderdeel toegestuurd kunnen worden. Ook een modelnr van het schroefje wil men niet geven. (bij de ijzerwinkel kon men geen gelijkend schroefje vinden en vroegen om een typenr om het voor mij te bestellen).
Zonder schroefje is de robot niet meer bruikbaar........
Niet kopen, géén service, geen kennis bij de telefonische helpdesk, weggegooid geld.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vileda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vileda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen