Wij vinden dat Vileda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vileda: Geen service bij Vileda!
Details
Klacht
Bij Vileda moet je niet zijn voor ondersteuning of service. Ook moet je ze herinneren aan het feit dat je nog antwoord van ze verwacht.Ik kocht het Vileda 1-2 spray dweilsysteem. Het bestaat uit 2 delen. Ik keek op de verpakking maar daar staat niet hoe je dat er op klikt. Dus dacht ik dat het dan niet uitmaakt: je doet het altijd goed (Poka yoke). Helaas, je kan 'm er fout op doen. Dus stuurde ik via hun site een mail met de vraag wat nu te doen.
==Vileda op 20-04-2020:
U informeert ons dat u het systeem verkeerd heeft gemonteerd.
Wij informeren u dat het systeem niet meer kan gedemonteerd worden.
Het spijt ons dat wij u hierbij niet verder kunnen helpen.
==Mijn reactie 20 april:
Ik geloof mijn ogen niet maar lees het toch echt. Dus je maakt een systeem wat je op verschillende manieren in elkaar kan klikken en daar lever je geen handleiding bij en dan zeg je tegen mensen die het verkeerd in elkaar klikken: "Dikke vette pech!"??????
Waar kan ik hierover een klacht indienen?
==Vileda op 23-04-2020:
U informeert ons dat u uw dweilsysteem.
Om u optimaal te kunnen helpen hebben we extra informatie nodig:
- Foto's van uw dweilsysteem?
- Foto van uw aankoopbewijs
Eens we dit ontvangen, sturen we dit door naar de desbetreffendedienst voor uw garantie.
==Ik stuur op 23 april die foto's.
==Vileda op 24-04-2020:
Wij informeren u dat wij deze ook hebben doorgestuurd naar de desbetreffende dienst en zijn afwachtend op hun antwoord. Eens wij hierover bericht hebben ontvangen, komen wij met een antwoord naar u toe.
==Op 10 mei stuur ik:
We zijn nu ruim 2 weken verder en ik heb niets meer van jullie vernomen. Kan ik een statusupdate krijgen?
==Vileda op 12-05-2020:
Wij hebben uw verzoek betreffende uw Spin&Clean in goede orde ontvangen.
Helaas valt dit niet onder uw garantie, het is verkeerd gemonteerd.
==>Vileda, hoeveel moeite is het om een systeem te bedenken wat maar op 1 manier gemonteerd kan worden?
En als jullie dat niet kunnen: hoeveel moeite is het om op de verpakking te zetten hoe je die steel er op monteert?
Gewenste oplossing
Reparatie van het systeem of een nieuwe aangezien dit iedereen kan overkomen.En doe er wat aan dat het in de toekomst niet meer kan gebeuren!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.