Klacht Vileda: Kapotte dweilen

Klachtnummer
# 540906
Gebruiker
Mevrouwa
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na meerdere mails over een klacht over de dweilen van Vileda heb ik een mail ontvangen dat ze me de nieuwe EWC turbo zouden toesturen.
Helaas al 3 weken geleden en niks ontvangen. Heb intussen al weer 3 mails verstuurd maar krijg geen reactie.

Gewenste oplossing

Dat ze de EWC turbo compleet toesturen zodat ik weer kan dweilen.
En dan het systeem en niet alleen de dweil zoals beloof in de mail die ik ontvangen heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vileda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vileda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen