Klacht Villeroy en Boch: Architectura / Omnia spettert aan 1 kant

hans29.5

Ik heb een paar maanden geleden een V&B Architectura/Omnia op een Geberit up320 gemonteerd. Werkt prima, maar uitsluitend aan de linkerzijde (als je voor het toilet staat) spettert het behoorlijk over de rand, ook als je de kleine flush gebruikt. Als ik m'n vinger in het gat steek waar het water uit komt voel ik een soort bobbel, die zit er aan de andere kant niet.

Dat het gespetter aan 1 kant stopt.

Villeroy en Boch
    Geachte heer, mevrouw Bruijn,

Als fabrikant doen wij er graag alles aan om een degelijk en goed functionerend product te leveren. Het spijt ons daarom te vernemen dat het hierboven genoemde product niet geheel aan uw verwachtingen voldoet.

Wij adviseren u om uw reclamatie, liefst voorzien van foto's of een filmpje,  aan te melden bij het bedrijf waarmee u destijds de koopovereenkomst bent aangegaan. Zij zullen er voor zorgdragen dat uw reclamatie, inclusief alle aankoopgegevens, via hun groothandel bij ons terecht zal komen. Uw aanvraag zal vervolgens door ons zo spoedig als mogelijk in behandeling worden genomen.

Vertrouwende u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Songül Uzun
    Villeroy&Boch
    Sales Support
    Villeroy en Boch
    Geachte heer Bruijn,

Door een fout bij ons lijkt deze vraag open te zijn gebleven.
    Is uw reclamatie reeds afgehandeld?

Villeroy & Boch Badkamer en Wellness
    Afdeling Customerservice
    Telefoon 050-5021389
    Mailadres: service@villeroy-boch.com

hans29.5
Meldt je maar bij de leverancier, dat is de reactie van Villeroy&Boch. Daar heb ik niet zoveel aan want ik kan het toilet niet even van de muur trekken en meenemen naar de leverancier. Het gaat hier overduidelijk om een constructiefout van Villeroy&Boch en daar moet dit opgelost worden, anders heeft het niet zoveel zin meer om een "zogenaamd" kwaliteitsproduct te kopen.

Ook een klacht indienen over Villeroy en Boch?