Klacht Villeroy en Boch: Slechte service en bejegening in winkel, niet reageren op klacht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 543495
Gebruiker
Servies
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In winkel niet vriendelijk bejegend, met veel gezucht en gesteun korting verrekend. Toen nadien een item teveel bleek te zijn gekocht kon dit niet retour genomen worden hetgeen niet bij verkoop was vermeld. Voor €300 gekocht maar nooit meer, wat een slechte service! Klanten achter mij zetten na horen van bejegening spullen terug en vertrokken.

De oplossing

Artikel alsnog retour nemen en van personeel verwachten (ook storemanager zelf) dat ze vriendelijk en respectvol klanten helpen.

1 reactie

  1. Auteur
    Villeroy en Boch
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte,

    Wij danken u hartelijk voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u onvrede ervaart over uw bezoek aan van onze shops.

    Villeroy & Boch Dining & Lifestyle kan u via dit platform of medium niet verder helpen. Wij adviseren u om contact op te nemen met Villeroy & Boch Dining & Lifestyle op het mailadres Service.Benelux@villeroy-boch.com. Uw vraag zal vervolgens zo spoedig als mogelijk in behandeling worden genomen.

    Vertrouwende u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

    Villeroy & Boch Bathrooms and Wellness
    Customer Service BeNeLux

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Servies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Conform verzoek een email gestuurd waar wederom niet op werd gereageerd. Heel bijzonder voor zon groot bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Villeroy en Boch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen