Klacht Villeroy en Boch: Slechte service en bejegening in winkel, niet reageren op klacht.

Servies

In winkel niet vriendelijk bejegend, met veel gezucht en gesteun korting verrekend. Toen nadien een item teveel bleek te zijn gekocht kon dit niet retour genomen worden hetgeen niet bij verkoop was vermeld. Voor €300 gekocht maar nooit meer, wat een slechte service! Klanten achter mij zetten na horen van bejegening spullen terug en vertrokken.

Artikel alsnog retour nemen en van personeel verwachten (ook storemanager zelf) dat ze vriendelijk en respectvol klanten helpen.

Villeroy en Boch
    Geachte,

Wij danken u hartelijk voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u onvrede ervaart over uw bezoek aan van onze shops.

Villeroy & Boch Dining & Lifestyle kan u via dit platform of medium niet verder helpen. Wij adviseren u om contact op te nemen met Villeroy & Boch Dining & Lifestyle op het mailadres Service.Benelux@villeroy-boch.com. Uw vraag zal vervolgens zo spoedig als mogelijk in behandeling worden genomen.

Vertrouwende u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Villeroy & Boch Bathrooms and Wellness
    Customer Service BeNeLux

Servies
Conform verzoek een email gestuurd waar wederom niet op werd gereageerd. Heel bijzonder voor zon groot bedrijf.

Ook een klacht indienen over Villeroy en Boch?