Klacht Vindea.nl: Geen klantvriendelijke behandeling en geen verantwoordelijkheid nemen voor een correcte levering

Klachtnummer
# 558705
Gebruiker
ConsumentLucht#879
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een artikel wat ik bij hen besteld heb niet ontvangen. Mogelijk is er een fout gemaakt bij DHL en heeft DHL dit in de verkeerde brievenbus gedaan, maar niet in mijn brievenbus. Ik wordt door DHL naar Vindea gestuurd en door Vindea weer naar DHL. Diverse e-mails naar Vindea waarin ik aangeef dat zij verantwoordelijk blijven voor de daadwerkelijke levering (aangezien ik niet heb gekozen voor de wijze van leveren) en waarin ik aangeef dat ze of het pakketje nogmaals moeten sturen of mijn geld terugstorten halen niets uit. Ze willen niet verder helpen. Ik heb dus nu betaald voor niets.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vindea.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vindea.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen